Sunday, March 13, 2011

Ada Apa Dengan Kaki Si Zai Nie?

Hye blogger sumer...
Kali nie zai nak cite pasal kaki zai yang zai dah cite kat n3 sebelum nie..

Zai dah p klinik dah...
Doktor tu buang kulit yang hitam-hitam 2..
Ya Allah..azabnye...
Sakitt bangat deh!!

nie la kesan hitam yang terkena tu..

Gambar kat atas nie mase baru kena..
Dua hari selepas tue..
Yang kecik tu sume dah mengelembung..
Yang besar tu separuh mengelembung n gelembung-gelembung kecik..


Pastu zai pegi klinik di tarik sumer kulit yang hitam tue..
Yang sakitnye kulit yang masih melekat pon die tarik skali..
Pedihhh!!

Nie hasilnye selepas membuat pembedahan kecil (kate doktor tue)..

Bagi yang geli mcm zai nie tutup mate ye..
Zai sendiri pon geli..hihihi...
Skang nie zai letak cream gamat..
Nie zai nk mintak lagi 1 tips kat korang sumer..
Macam mane nak bagi luke nie cepat elok?
Tolong zai ye..

8 comments:

  1. eauwwww........
    doc tu wat camtu?
    sakitnya...
    letak je la gamat..
    bia cpt elok..

    ReplyDelete
  2. tue la...
    x sanggup tgk gmbr tu lame2..
    now letak krim gamat..
    dah makin ok..

    ReplyDelete
  3. doc bagi ubat tahan sakit, tahan gatal n antibiotic..

    ReplyDelete
  4. x..
    actually die soh dtg wat dressing kat klinik..
    malas la nk pegi..
    wat sendiri kat rmh je..
    brg sumer ade..
    wani punye..

    ReplyDelete
  5. tau xpe..
    wani yg wat mule2 tu..
    aku sendiri pon takot..
    hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum,
Tinggalkan komen anda selepas baca.
Terima Kasih.

Related Posts with Thumbnails