Sunday, January 3, 2016

Premium Beautiful: Kelebihan Far Infrared Rays (FIR)

TAHUKAH ANDA?

Premium Beautiful telah disulam dengan bebenang kualiti tinggi yang telah disuntik Far Infrared Rays (FIR). Apa kelebihan FIR tersebut pada Premium Beautiful berbanding korset biasa yang lain?

✔ FIR adalah gelombang seumpaya cahaya matahari pagi yg mengandungi banyak vitamin D. 1 jam kita berjogging, 300 kalori akan dibakar. TETAPI dengan 1 jam pemakaian Premium Beautiful, 900 kalori akan dibakar.

✔ FIR mampu merencatkan sel kanser dan mengecutkan breast lump. Ramai pengguna Premium Beautiful telah mendapatkan rawatan awal kanser sebelum berlarutan ke stage yg lebih kronik.

✔ FIR juga membantu penghantaran nutrient ke seluruh badan dan ini dapat mengelakkan pengguna daripada gastrik.

✔ Haba yang mengalir mampu mengembangkan pembuluh darah dan mengaktifkan kilang susu. Amat digalakkan untuk para ibu yang baru bersalin dan berpantang.

✔ FIR tembus ke dalam badan kita sedalam 3 inci, jadi ia mampu melancarkan peredaran darah dan menstabilkan suhu badan. Sesuai utk atasi Masalah asthma yang amat sensitif pada kesejukan.

✔ FIR telah pun banyak digunakan dalam bidang perubatan kerana fungsinya yang amat banyak. Malah kebaikan FIR juga telah diaplikasikan di kebanyakan spa-spa terkemuka.

Kerana itu Premium Beautiful ialah pelaburan yang amat menguntungkan. Produk kualiti tinggi diiktiraf Superbrand dengan jaminan warranty SEUMUR HIDUP. 70% kesihatan + 30% kecantikan = 100% Keyakinan CONFIRM INSYAALLAH!

                           Zaimah 01112859612


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum,
Tinggalkan komen anda selepas baca.
Terima Kasih.

Related Posts with Thumbnails