Wednesday, October 6, 2010

SARARISA 2nd Anniversary GA

Tadi singgah kat blog SARARISA n sekarang nie die tengah buat GA untuk anniversary blog die tahun yg ke-2...Zai join sebab memang suke nak try test cuba GA nie..Hadiah die pon best jugak wei..
Korang-korang tue pegi la join..

Sepatah dua kata dari Cik Sara:~
Alhamdulillah...sedar tak sedar dah masuk 2 tahun sara berblog kat sini...terima kasih kepada pembaca,follower,pengkritik,pengomen dan silent reader...tanpa anda siapa lah saya..hukhuk...!
so sebagai menghargai anda-anda...sara menganjurkan giveaway sebagai tanda menghargai anda semua...sara harap anda semua sentiasa memberi sokongan pada blog yang tak seberapa sara ni ye...thanks semua!







antara syarat2nya ialah:

~> malaysian blogger (saya blogger malaysia..)
~> add link blog sara ke blog list u all (saya dah link kan )
~> jadilah follower (sudah menjadi follower)
~> buat entry berkenaan dengan giveaway dan blog sara (ok!)
~> copy gambar dan pastekan di entry u all jgn lupa link back ke blog sara (saya dah buat)
~> tinggalkan komen di entry ini sahaja (baiklah sara!)
~> komen di chat box,email @ sms tidak akan dilayan (letak chat biase je..kena layan tau!)
~> tarikh tutup penyertaan ialah pada 17 oct 2010,jam 5ptg dan pemenang akan di umumkan selewat2nya 19 0ct 2010 (saya menunggu !)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum,
Tinggalkan komen anda selepas baca.
Terima Kasih.

Related Posts with Thumbnails