Saturday, February 12, 2011

Earth Hour 2011

Shadap Not Shadap..dah tibe masenye lagi utk kite berEarth Hour..
So, macam mane pengalaman uolls sume thn lepas?


Pengalaman Zai?
Ala...dah lupe..alamak..terlebih suda..
yg ingat time 2009 zai kat 1 Utama..
Diorg tutup lampu kat luar bangunan..
Tapi org2 kat situ mcm xde ape yg berlaku pon..
xbest..

Tengok kat tempat lain mcm best je..
Dok umh suda..Padam lampu rmh ok!!

Sedikit info mengenai Earth Hour

Earth HourEarth Hour merupakan acara tahunan yang diadakan oleh Tabung Alam Sedunia WWF,
disambut pada hari Sabtu terakhir pada bulan Mac, yang mahukan kediaman dan pejabat untuk mematikan lampu yang tidak digunakan dan peralatan elektrik yang tidak digunakan selama satu jam untuk membangkitkan kesedaran ke atas perubahan iklim

Macam-macam dah berlaku dengan Bumi kite nie. Bencana alam pon semakin banyak..
Dengan cara ini kite dapat menyelamatkan bumi kite..
Sebagai tanda sokongan kite terhadap kempen ini..

Semasa Earth Hour berlaku

KLCC pon tutup lampu tau
before & after



Mr. Google pon reti padam lampu..


 So, sebagai rakyat yg prihatin jom tutup lampu..

SUNDAY
27 MARCH 2011
2030 HOURS

4 comments:

  1. yup!!!
    sokong sgt kat org yg sokong..

    ReplyDelete
  2. owh lame lg, orait tutup lampu ^_^

    ReplyDelete
  3. earth hour thn nie nmpk kurang iklan..so me tolong2 iklankan..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum,
Tinggalkan komen anda selepas baca.
Terima Kasih.

Related Posts with Thumbnails